Pogadajmy o filmach

Spędzając wakacje w domu mam sporo wolnego czasu. Często razem z siostrą oglądamy filmy. Dziś postanowiłam podzielić się z wami propozycjami filmów, które obejrzałam i które mi się spodobały.

Ósmoklasiści nie płaczą- Jest to historia dwunastolatki, której pasją jest piłka nożna. Pewnego dnia umawia się na ustawkę z chłopakiem z klasy, którego nie lubi. Po całym zajściu dziewczyna wraca do domu, by potem trafić do szpitala. Okazuje się, że jest chora na białaczkę. Film opowiada o jej zmaganiach z chorobą, o sile miłości i pozytywnego myślenia. Bardzo wzruszający!


Szkoła uczuć-  Popularny w szkole Landon zaczyna spotykać się z nieśmiałą córką pastora. Dziewczyna pokazuje mu co jest w życiu najważniejsze, Landon przechodzi wewnętrzną przemianę. Dziewczyna lubi fizykę, chodzi do kościoła, śpiewa w chórze. Grają razem w przedstawieniu i od tego zaczyna się ich miłość. Później okazuje się, że dziewczyna kryje sekret.

Miasto aniołów - Anioł Set tak jak wszystkie inne anioły pomaga ludziom umierającym przejść do innego świata. Żaden człowiek nie widzi aniołów, ale czasem można poczuć ich obecność. Gdy Set przychodzi po pacjenta umierającego na stole operacyjnym, nagle nawiązuje kontakt wzrokowy z lekarką. Zakochuje się w niej i wyrzeka się życia anioła w zamian za bycie człowiekiem i możliwość dotknięcia ukochanej.
Powstanie warszawskie- Film polskiej produkcji stworzony z nagrań z okresu powstania warszawskiego. Opowiada historię dwóch braci, których misją jest nagrywanie kroniki z powstania warszawskiego. Bardzo wstrząsająca historia, moim zdaniem najlepszy film wojenny polskiej produkcji

To są moje propozycje. A wy jakie filmy lubicie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie