Kilka słów do was

Cześć, ostatnio zauważyłam, że nikt nie komentuje moich postów. Martwi mnie to. Mam wrażenie, że straciłam zajawkę do tego wszystkiego. Dlatego teraz zwracam się do was, powiedzcie mi:
- Czy podoba wam się ten blog?
- Czy wpisy są wartościowe?
- Jak wam się podoba estetyka bloga?
- Co powinnam zmienić?
- Czy ostatnie wpisy są gorsze?
- Czemu liczba komentarzy spadła?

Liczę na was. Nie chodzi mi o to, by mieć nie wiadomo ile komentarzy. Zależy mi na choćby jednym szczerym komie. Walcie śmiało, ja wezmę sobie wasze porady do serca. Jeśli nie będzie odzewu, to zawieszę bloga...

Komentarze

  1. Prowadząc swojego bloga nie czytałem żadnego bloga, jednak szybko się przekonałem o tym, że żeby mieć czytelników, to też nim trzeba być. Nie mam tu na myśli kom za kom, pusta obserwacja za obserwację, tylko szczere czytanie swoich blogów, kontaktowanie się z blogerami itp. Nie wiem czy uznajesz obserwacje za obs, ale musisz wiedzieć, że to nic nie daje, choć zdarza się, że naprawdę uzyskamy tego czytelnika, jednak czy on szczerze komentuje i chętnie czyta wpisy, czy robi to z przymusu, aby nie stracić obserwacji na swoim blogu?
    Ja zaobserwowałem twojego bloga, bo piszesz ciekawe posty. Nie ma tu wpisów o modzie ani o kosmetykach, co zdecydowanie mnie cieszy, bo takich blogów jest dużo.
    Musisz się liczyć z tym, że teraz jest sezon gdzie nikt nie ma czasu. Obserwuję trochę blogów i są posty, które przeczytam, ale nie mam czasu skomentować.
    Grafika bloga jest ok, prosto i przejrzyście, może poprawiłbym pare szczególików jak czcionki.
    Moim zdaniem nie ma nic złego na twoim blogu :)
    Pozdrawiam
    swiat-tristisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wpisz sobie w google jak mieć ładnego, przejrzystego bloga itd to może coś tam wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie podoba się blog i Twoje przemyślenia :)
    jedyną wadą jaką widzę to piosenka, która mnie strasznie przestraszyła (miałam głośniki włączone na maksa :D)

    Czy mogłabyś poklikać w linki znajdujące się w moim najnowszym poście pod ubraniami z firmy sheinside? Bardzo zależy mi na tej współpracy, a żeby ją zacząć muszę mieć aż 100 kliknięć w linki do tej firmy! Czyli jedno klikniecie od Ciebie to już 1% :) Z góry dziękuję i przepraszam, jeśli uznasz tę wiadomość za spam
    Oczywiście odwdzięczam się tym samym, obserwacją lub dodaniem do blogrolla♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, więc nie mam co komentować, bo jeszcze nic nie przeczytałam, ale zrobię to, obiecuję. Prowadziłam bloga przez rok, ale usunęłam, teraz mam drugie podejście. Znalazłam Cię na jakiejś wymianie blogowej na blogu, który był średni, ale Twój post mnie zaciekawił. Tak samo jak Ty ubolewam nad brakiem komentarzy, a NEM, który usłyszałam po kliknięciu w link wywołał uśmiech na mojej twarz (byłam na koncercie Mety:D) Mam nadzieję, że odwiedzisz mojego bloga i, że Ci się spodoba, trochę też liczę na to, że zostawisz u mnie komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie