Mój przepis na udane wakacje :)




Cześć, dzisiaj podaję wam listę rzeczy, które TRZEBA przeżyć w wakacje. Wiem, że wakacji już połowa minęła ale trzeba korzystać z każdej chwili. Oto 10 rzeczy:

1. Piknik w jakimś ciekawym miejscu
2. Wyprawa do lasu
3. Noc pod namiotem
4. Dzień nad morzem, jeziorem itp.
5. Dobra impreza
6. Ognisko
7. Sesja zdjęciowa w zbożu
8.Wycieczka rowerowa
9. Zostawienie śladu (podpis graffiti np.)
10. Festiwal

I to wszystko oczywiście z przyjaciółmi :) To jest mój przepis na wymarzone wakacje. A jaki jest wasz? Podzielcie się w komentarzu :)

Komentarze

  1. Dzięki za poradę,na pewno skorzystam;)Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Twojej listy dodałabym jeszcze nocne spacery z przyjaciółmi lub partnerem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W swojej liście zastąpiłabym las spotkaniem z przyjaciółmi :)
    Ps. Na jaki festiwal jedziesz/ pojechałaś?
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jechać na Lato Zet i Dwójki ale nie wyszło :(

      Usuń
  4. Ja już sesje zdjęciową w zbożu mam zaliczona ;)
    Muszę także wypełnić moje rzeczy z listy
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Blog ma ciekawą oprawę graficzną, a pomysły na spędzenie wakacji są bardzo przydatne ;)
    Mogą w wielu przypadkach pomóc i zlikwidować nudę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :*
    http://fr1h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat w moim przypadku wszystko zaliczyłam oprócz zostawienia śladu i festiwalu! :)
    reinemode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje! Wszystko z przyjaciółmi... Z nimi nawet jak się po prostu siedzi to i tak jest świetnie :)
    Blog bardzo fajny. Podoba mi się, że piszesz o relaksie ale też zwracasz uwagę na poważne rzeczy.
    zapraszam do mnie :D
    http://girlraps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysły ciekawe i żałuję, że nie zdążyłam zrealizować jakiegoś z punktów. Może za rok! =)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą, wszystkie wyjścia na miasto, imprezy, kino są najlepsze z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIALNE :)

    volley-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne :)

    volley-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie