50 faktów o mnie

Cześć, dzisiaj mam dla was nietypowy post, bo z 50-cioma faktami o mnie. Ale to za chwilę, tak w ogóle chciałam wam powiedzieć, że jednak nie zmieniam szkoły, za bardzo jestem przywiązana do tych wszystkich ludzi i jakoś sobie poradzę z biologią (no ba!)  z chemią (no to już gorzej). Jestem też mega szczęśliwa, bo moja bliska przyjaciółka (ta z którą nosiłam papiery) będzie ze mną mieszkać w internacie. No ale dość już o tym. (proszę o fanfary) Tatararatatararatatatataaaaaaa!

Oto 50 faktów o mnie! 

1. Uwielbiam śpiewać. Potrafię drzeć się jak stare gacie xD Najlepiej mi się śpiewa w łazience
2. Nienawidzę sprzątać. Nieważne co by to było, nienawidzę odkurzać, myć naczyń ścierać kurzy itd.
3. Zawszę noszę coś na prawej ręce (ręce?). Kiedyś nosiłam rzemyk przez pół roku, teraz noszę gumki do włosów lub sznurkowe bransoletki.
4. Kocham podróżować. Nigdy nie byłam za granicą, ale marzę o tym. Zwiedziłam za to wiele miejsc w Polsce
5. Uwielbiam mocną muzykę, rock to jest to!
6. Mam totalnego bzika na punkcie zespołu Evanescence. Uwielbiam ich muzykę, zawsze mnie porusza, Amy Lee ma cudowny głos a jak ktoś powie, że wyje to oczy wydrapię! Nie no, żartuję (chyba)
7. Kiedyś byłam fanką 1D Tak, razem z siostrą miałyśmy bzika na ich punkcie. Najbardziej lubiłam Niall'a (tak to się pisze?) i nawet namówiłam ciocię, żeby kupiła siostrze książkę o 1D ;p
8. Jeżdżę na rolkach (co już wiecie)
9.  Mam kota, który nazywa się Michael Jackson w skrócie MJ. Nazywa się tak ponieważ urodził (ukocił) się wtedy kiedy umarł Michael Jackson i postanowiłyśmy z siostrami uczcić w ten sposób jego pamięć.
10. Nigdy nie potrafię ubrać się odpowiednio do pogody. Zawsze ubiorę się albo za zimno albo za ciepło -.-
11.  Nienawidzę prasować. Nie wiem jak ludzie mogą to robić, ja prostuję ubrania na sobie :p
12. Mam gitarę, którą rozwaliłam i teraz jest w naprawie xD. Kolega doradził mi, żebym podpiłowała mostek... ta...
13. Kocham tańczyć. Uwielbiam, zwłaszcza taniec współczesny, czasem przebieram się w tiulową spódnicę i getry i odstawiam balety xD
14. Marzę by grać na perkusji.

15. W przyszłości chciałabym skoczyć ze spadochronem. W snach często latam (ponoć to objaw zaburzeń emocjonalnych xD) i kocham to uczucie. Chciałabym przez chwilę poczuć, że latam. Mogę też polatać na paralotni ;)

16.  Mam wiele zeszytów, w których zapisuję różne rzeczy, niektóre pierwotnie były przeznaczone do szkoły :p
17. Jestem strasznie niecierpliwa. Nie potrafię poczekać aż wyschną mi paznokcie a stanie w kolejce czy czekanie na autobus to dla mnie katorga.
18. Marzę o tym, by zobaczyć Wielką Rafę Koralową
19. Bardzo łatwo się wzruszam. Ogólnie jestem beksą i płaczę z byle powodu, na filmach zawsze zalewam się łzami, często płaczę z powodu szkoły, kłótni i ogólnie jest to mój sposób na rozładowanie emocji.
20.  Często się stresuję
21. Kocham dawać prezenty
22. Nienawidzę kupować butów
23. Kocham kupować różne pierdoły, do domu itd.
24. Nie znoszę różnych harmonogramów i planów zajęć
25. Jestem bardzo empatyczna
26. Jeśli chodzi o sprawy szkolne poza nauką, to uwielbiam się angażować w różne akademie, przedsięwzięcia itd, zazwyczaj źle na tym wychodzę, bo tracę lekcje
27. Noszę okulary
28. Uwielbiam styl hippie
29. Moje włosy żyją własnym życiem
30. Dzielę pokój z czwórką rodzeństwa
31. Mam sześcioro rodzeństwa
32. Wiecznie coś gubię
33. Jestem wiecznie nieogarnięta, nie potrafię się zorganizować
34. Nie znoszę matmy
 
35. Uwielbiam Język Polski i Biologię
36. Chcę studiować socjologię, psychologię lub kongwistykę
37. Piszę opowiadania
38. Uwielbiam sok pomarańczowy
39. Jestem spod znaku strzelca
40.  Nienawidzę sportów zespołowych
41. Kocham oglądać skoki narciarskie
42. Mam krzywy kręgosłup i trochę się garbię
43. Uwielbiam czytać książki
44. Nie lubię, gdy ktoś mi coś każe
45. Nie znoszę portali plotkarskich
46. Nie mam określonego stylu ubierania się
47. Lubię ubierać się wygodnie
48. Uwielbiam pisać listy
49. Nienawidzę gdy ktoś mnie czesze

50. Jestem bałaganiarą :p


Komentarze

  1. http://sailing-bees.blogspot.com/ zajrzysz? bardzo prosimy , dopiero zaczynamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :D Dopiero weszłam i już mi się spodobał. ;>
    Zaprszam do mnie :)
    http://basketsidewalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam fanką 1D ale zeszłam całkiem na rock , cos nas łączy :) /H.B
    http://life-of-bees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam dużo rodzeństwa! Ty masz szóstkę, a ja piątkę. Więcej u ciebie braci czy sióstr?
    Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie