Wyzwanie blogowe dzień drugi- Gdzie chciałabym być za 5 lat

Hej kochani, pora na kolejny punkt wyzwania- Gdzie chciałabym być w życiu za 5 lat. Na początek trochę matmy. Dziś mam 16 lat, więc za 5 lat będę miała lat 21. To dobry czas na studia. Chcę studiować psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskiem lub na Uniwersytecie w Łodzi. Jeśli chodzi o Lublin, to uwzględniam go, ponieważ jest to jeden z najbliższych do mojego domu  uniwersytetów. Jeśli chodzi o Łódź, to mam tam rodzinę i podoba mi się to miasto, choć wiele osób uważa je za nieciekawe. Zachwycają mnie łódzkie murale i zabytkowe fabryki. Manufaktura to największe i najciekawsze centrum handlowe w Polsce. Byłam tam na ferie. Oto kilka zdjęć:









Ale życie to nie tylko miejsca. Dlatego do tego posta dołączam też to, kim chciałabym być za pięć lat. Otóż, po pierwsze chciałabym być pracowitą i oddaną studentką. Nie muszę być prymuską, ale chcę dawać z siebie wszystko. Po drugie, chciałabym być spełnionym i szczęśliwym człowiekiem. Po trzecie chciałabym mieć kontakt i dobre relacje z moimi dotychczasowymi i przyszłymi przyjaciółmi. Po czwarte chciałabym być sobą. Po piąte chciałabym spełniać swoje marzenia. Po szóste chciałabym odnaleźć swoją miłość. No i oczywiście mam nadzieję, że będę jeszcze pisać mojego bloga, dojrzalsza ale tak samo kreatywna. A wy gdzie chcecie być za 5 lat? Jak zmieni się wasze życie?
P.S. Zapraszam do wyzwania na blogu Sen Mai :)

Komentarze

  1. Najważniejsze, by odnaleźć siebie i dążyć do wyznaczonych celów :) czego oczywiście serdecznie Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ambitnie jak na tak młody wiek ! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O - przypomniałaś mi o zimie, jaka jest ładna :) Życzę Ci realizacji wszystkich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. AFRYKA najbardziej na świecie <3

    byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem przekonana, ze jeśli się postarasz osiągniesz wszystko, co zaplanowałaś. Też nie mam w planach rezygnacji z blogowania przez najbliższe pięć lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, że wciąż chcesz się rozwijać, chcesz być lepsza...grunt to wyznaczać sobie cele i je realizować, myślę, że Ci się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś taka młodziutka, 16 lat miałam 16 lat temu :) Ale wciąż czuję się bardzo młodziutka ;)
    Fajnie, że masz sprecyzowane plany o studiach, ważne też na przyszłość myśleć o przedsiębiorczości i każdego dnia się dokształcać, o tylko zaprocentuje na przyszłość.
    Życzę Tobie realizacji swoich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia kochana. :)
    Jeśli masz określone cele to już połowa sukcesu. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie