Moja Playlista

Cześć, jak mowiłam, chciałam stworzyć własną playlistę. Znalazłam już trochę piosenek, oto wstępna lista. Znajdziecie tu kawałki rockowe i nie tylko ;)
Metallica- Nothing Else Matters
Kings Of Leon- Use Somebody
Evanescence - My Immortal
Evanescence - Bring me to life
Evanescence - My heart is broken
Nickelback- How you remind me
OneRepublic - Burning Bridges
OneRepublic- Counting Stars
One Republic - Preacher
Nirvana - Lithium
Nirvana - Smels like teen spirits
Linkin Park - Numb
Linkin Park - Burn it Down
Linkin Park - Castle of Glass
Bastille - Pompei
Imagine Dragons - Radioactive
Imagine Dragons - It's time
Imagine Dragons- Demons
Afromental- Mental House
Afromental- The Bomb
Avril Lavigne - Let Me Go
Avril Lavigne - I'm With You
James Arthur - Impossible
LemON- Nice
LemON- Napraw
Lawson- Juliet
Nelly - Just a dream
U2- Ordinary love
David Bowie- Heroes
Jason Walker- Down
Coldplay- Scientist
Christina Perri- thousand Years
Christina Perri- Human
Justin Timberlake- Mirros
Maroon 5 - Payphone
Hurts- Stay
Birdy- Skinny Love
Birdy- People help to people
Green Day- Boulevard of broken dreams
Green Day - 21 Guns
Guns N'Roses- Paradaise city

Jak wam się podoba? Tak w ogóle zastanawiam się, czy dodać post typowo urodowy, bo ostatnio zrobiłam zakupy i właśnie przyszła moja szczotka Tangle Teezer. Chcecie kilka słów o niej?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie