Moje marzenia

Wiem, że pewnie was denerwuje, że cały czas piszę o sobie, ale nie mam innych pomysłów. Zamierzam zrobić zeszyt, w ktorym będę spisywać moje marzenia. A więc dzisiaj zaczynam robić moją listę marzeń:

1. Nauczyć się grać na perkusji i gitarze. Uwielbiam rockowe brzmienia i sama kiedyś chciałabym taką muzykę wykonywać.

2. Nauczyć się pływać.

3. Założyć zespół rockowy

4. Zobaczyć Wielką Rafę Koralową i Wodospad Niagara

5. Wyjechać w podróż samochodem/autostopem

6. Latać na paralotni/skoczyć ze spadochronem

7. Mieć własny pokój

8. Robić to co kocham i zarabiać na tym

9. Nazwać syna Aleksy

10. Mieć trójkę dzieci

11. Mieć kochanego męża

12. Nie stracić kontaktu z przyjaciółmi

13. Wydać książkę/album muzyczny/tomik poezji

14. Tworzyć samodzielnie muzykę

15. Dzielić się swoimi pasjami z innymi

16. Nauczyć się angielskiego płynnie

17. Wyjechać do Angli/Francji

18. Ogólnie zwiedzać świat

19. Być szczęśliwym człowiekiem

20. Robić to co kocham i pomagać ludziom

Na razie to tyle. A jakie są wasze marzenia? Podzielcie się w komentarzach :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie