Wyzwanie blogowe dzień czwarty: Ulubione cytaty



 Cześć wam, dzisiaj mam dla was moje ulubione cytaty. Dotyczą one różnych sfer mojego życia.  Czemu akurat te myśli są dla mnie ważne? Bo motywują mnie do działania, przypominają o tym co jest najważniejsze i zawierają w sobie wiele mądrości. Często jakiś cytat lub tekst piosenki idealnie odzwierciedla moją sytuację. Mam nadzieję, ze któreś wam się spodobają ;)

 "Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości" ~ Paulo Coelho

"Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela" ~ A. De Saint Exupery

"Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro? " ~ Phil Bosmans

"Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same."~ Phil Bosmans

"Życie jest zbyt krótkie, aby tra­cić czas na roz­mo­wy o niczym. " ~ Katarzyna Nosowska

" A zawsze tak jest, że miłość nie zna swej głębi aż do momentu rozstania" ~Kahil Gibran

"Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie. "~ Phil Bosmans

"Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie" ~ Albert Einstein
"Mu­zyka jest wyższym ob­ja­wieniem niż wszys­tka mądrość i ja­kakol­wiek filozofia." ~ Ludwig van Bethoven
 "Słowa mogą być jak pro­mienie Roen­tge­na; jeśli używać ich właści­wie, prze­nikną wszys­tko. Czy­tasz i słowa cię przeszywają. "~ Aldous Huxley

"Wy­magaj­cie od siebie choćby in­ni od was nie wymagali.
" ~  Św. Jan Paweł II

A tak nawiasem mówiąc, to wyjeżdżam do koleżanki i przez pare dni mnie nie będzie. Potem postaram się nadrobić. A i dzięki za ponad tysiąc wyświetleń, jesteście kochani :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie