Życie w internacie - odpowiedzi na pytania


Hej :) Przepraszam, że tak długo nie dodawałam postów, ale mam dużo lekcji i wgl a poza tym trochę straciłam motywację do prowadzenia tego bloga. Dopiero niedawno weszłam na stronę i zobaczyłam komentarze od was. Doceniam to i mam nadzieję, że nie odwrócicie się ode mnie po tej przerwie
   Dostałam  od was kilka pytań, więc postaram się wam na nie odpowiedzieć. Oto pytania

1. Jak wygląda sytuacja z łazienkami i kuchnią?

Łazienki są dwie na każde piętro, a piętra są dwa więc w sumie cztery. Oczywiście dziewczyny są oddzielone od chłopaków (chłopaki mają pokoje na parterze, a dziewczyny na pierwszym piętrze). Natryski są trzy. Toalety również trzy. Rzadko się zdarza, że jest kolejka, bo czas na mycie jest długi. Nie ma, niestety papieru toaletowego, a mydło do mycia rąk jest tylko czasami. Jeśli chodzi o kuchnię, to nie mamy takiej do naszej dyspozycji, tylko jest przy stołówce. Mamy za to pokój socjalny, gdzie jest czajnik elektryczny i mikrofalówka.

2. Szafki w pokoju są na klucz, czy wszystko jest otwarte?

Szafki jako takie nie są zamykane na klucz, ale to nie sprawia kłopotu, bo pokój jest otwarty tylko wtedy gdy ktoś w nim jest. Zamykamy pokoje nawet jak idziemy na kolację czy śniadanie.

3. Możecie wieszać własne obrazki?

Obrazki możemy wieszać, ale plakatów przyklejać nie można, bo przy odrywaniu taśmy zrywa się farba ze ściany. My znalazłyśmy na to sposób. Kupiłyśmy w sklepie papierniczym specjalną gumę do przyklejania i czasem przyklejamy plakaty.

To by było na tyle. Piszcie jakie jeszcze macie pytania jeśli chodzi o internat :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie