Inność

Hej, przepraszam, że tak długo mnie nie było. Po pierwsze chcę podziękować wam, że tyle osób mnie odwiedza, choć nie dodaję postów. To naprawdę niesamowite. Jesteście kochani :*

No dobrze, teraz wróćmy do tematu posta. Ostatnio poznałam wielu ludzi innych od wszystkich. Dlatego teraz chcę napisać post właśnie o tym.
Ja sama czuję się inna. Jestem wrażliwa, często płaczę, zastanawiam się nad rzeczami, które reszty ludzi nie obchodzą. Po prostu inaczej widzę świat. W podobnej sytuacji jest wielu nastolatków, możliwe, że ty też tak masz. Każdy jest na swój sposób wyjątkowy. Ale są ludzie, którzy wyróżniają się z tłumu. Są po prostu inni. Mają inne spojrzenie na świat, odmienny sposób ubierania się, są innej orientacji seksualnej itd. Czy to źle? A skąd! Właśnie takich ludzi powinno się doceniać. Niestety są oni często wyśmiewani, nie brani na poważnie, odrzuceni i samotni. Czy musi tak być? Nie. Wystarczy, że zaczniemy zadawać się z takimi osobami. Ich spojrzenie na świat i wszystko co nas otacza jest świeże, inne niż podają media. I właśnie to jest piękne. Tacy ludzie w przyszłości mogą osiągnąć bardzo wiele. Dlatego nie wyśmiewajmy ich, postarajmy się zrozumieć i zaprzyjaźniajmy się. Jeśli znasz takiego człowieka to porozmawiaj z nim. Dla takich ludzi nie liczy się czy masz markowe ciuchy, czy odpowiednio się wyrażasz, czy jesteś zadbany czy nie. Dla nich liczy się to co masz w sercu. Może sam jesteś takim człowiekiem? Nie bójmy się inności. To ona sprawia, że świat jest piękny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie