Robiąc coś z niczego

Dziś pogoda nie za ładna, więc postanowiłam zorganizować sobie czas. Razem z koleżanką urządzamy pokój w stylu indyjskim, więc postanowiłam zrobić coś właśnie takiego. Znalazłam stronkę z takimi różnymi rzeczami i to stało się moją inspiracją. Postanowiłam zrobić świecznik ze.. słoika. Pomalowałam go od środka farbą i poprzyklejałam koraliki i cekiny. Oto efekt:



Może nie jest to wybitne dzieło, ale fajnie się prezentuje. Oprócz tego zrobiłam drzewko-wieszak na biżuterię,
łapacz snów
i ozdobiłam teczkę koralikami.
Jak widzicie DIY może być bardzo fajne i przyjemne. W internecie jest mnóstwo pomysłów, wystarczy poszukać i wykazać się odrobiną kreatywności. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie