Moja Twórczość



Cześć, dzisiaj mam dla was moje wiersze :) Zapraszam do lektury oraz na mojego bloga z poezją: http://troughthelooookingglass.blogspot.com/

Prośba

Uratuj mnie!
Bo tonę w otchłani mego serca.
Przygarnij mnie!
Bądź światłem jak płonąca świeca.
Zawołaj mnie!
Bo gubię się w labiryncie chwil.
Pomóż mi!
Bym wiedziała dokąd iść
Nie zostawiaj mnie!
Bo zamarznę na lodowej pustyni
Ogrzej mnie!
Bo nie czuję mych dłoni.
Bądź tarczą!
Chroniącą przed złem tego świata.
Otul mnie!
Bym zasnęła uspokajana.
Otrzyj łzy!
Bym ich nie wylewała.
Ocal mnie!
Bym nie została zapomniana...


Kochać

Tak często to powtarzamy
Ale co tak naprawdę to znaczy?
Kochać to płacić
Milionami łez
Za kilka urywków szczęścia
Kochać to czekać
Całe życie na coś co może nigdy nie nadejść
Kochać to uśmiechać się
Gdy serce pęka
Kochać to milczeć
Gdy w środku coś krzyczy
Kochać to żegnać
Choć chciałoby się trzymać przy sobie
Kochać to ufać
Nawet gdy przeczy temu wszystko
Kochać to łamać granice
By dotrzeć do dna czyjejś duszy
Kochać to oddawać własne skrzydła
By ktoś inny mógł polecieć
Kochać to być
Nie na chwilę
Na zawsze...


Istota (...)

Głęboko w moim sercu
Ukryta za gęstą siecią pozorów
Drzemie snem niespokojnym
Uśpiona istota
Żyje w samotności
I nie widzi świata

Każde, nawet najniewinniejsze słowo
Może ją zranić
Każdy, nawet najczulszy dotyk
Może ją oparzyć
Każdy, nawet najczulszy gest
Może ją zniszczyć

W całej swej kruchości
Jest najpotężniejsza na świecie
Może przynieść radość
Pokój i wieczne szczęście
Lub łzy i zniszczenie w cierpieniu

Nie zna świata
Ale jej ciekawość
Daje jej siłę
By zerwać kajdany zdrowego rozsądku
I wymknąć się
Jednym spojrzeniem w oczy

Choś bardzo by chciała
Nigdy nie będzie samodzielna
Nie potrafi beze mnie żyć
A ja nie chcę żyć bez niej...

Komentarze

  1. świetne ! Ogólnie ciekawy blog :) pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie