Moje Pasje

Pierwszy post poświęcę moim pasjom. Jest ich dość sporo. Przede wszystkim jest to poezja i muzyka. Oprócz tego interesuję się tańcem, szczególnie tańcem współczesnym, fotografią, literaturą, psychologią, teologią, dziennikarstwem, turystyką, biologią itd. W życiu kieruję się zasadą, że trzeba wszystkiego spróbować, żeby później nie żałować.



Najważniejszym moim hobby jest poezja. Uwielbiam interpretować wiersze i od jakiegos czasu sama piszę. Nie są to jakieś arcydzieła, ale rozwijam się, widzę to po moich pracach. W następnym poście opowiem o poezji.


Muzyka- tak jak każda młoda osoba lubię słuchać muzyki. Mój ulubiony gatunek to rock ale słucham też innych. Nie mam ulubionego zespołu, ale zdecydowanie najwięcej słucham Evanescence. Z polskich artystów i zespołów cenię sobie Monikę Brodkę, Afromental i Dawida Podsiadło. Kiedyś uczyłam się grać na gitarze, teraz przechodzę fascynację perkusją. Razem z przyjaciółką planujemy założyć zespół :p Oprócz tego śpiewam psalmy w kościele i należę do chóru szkolnego.



Literatura- czytanie tak jak pisanie jest moją wielką pasją. Dosłownie połykam książki. Nie mam ulubionego gatunku, ale zazwyczaj jak zacznę książkę, to nie odkładam jej dopóki nie skończę. Próbowałam kiedyś pisać opowiadanie na photoblogu, ale je porzuciałam.



Fotografia- nie mam jakiegoś profesjonalnego sprzętu, ale lubię robić zdjęcia i założyłam photobloga ze swoimi zdjęciami: http://www.photoblog.pl/p0zi0mka/167023896 . Jeśli chcecie, możecie ocenić, czy wam się podobają ;) Oprócz photobloga mam też Tumblra i zastanawiam się nad założeniem Instagrama. P.S. Aparat nie mój, ale zdjęcie mi sie podoba więc wstawiam xD



Psychologia/teologia- zawsze interesowałam się ludzkimi zachowaniami, a przez ostatni rok dogłębnie zapoznałam się z tym tematem. Jeśli chodzi o teologię, to od dziecka jestem osobą wierzącą, chodzę do kościoła, udzielam się i czuję się z tym dobrze, nigdy nie miałam przez to problemów.


Turystyka- kocham podróżować. Na razie tylko po Polsce, ale mam w planach wiele innych państw ;)



Biologia- mój obecny sens życia. Wiążę swoją przyszłość z tą właśnie dziedziną wiedzy. Najbardziej lubię tematy z kategorii anatomi i mikrobiologii.


Taniec- nigdy nie chodziłam do szkoły tanecznej, ale lubię tańczyć. W gimnazjum udzielałam się w kółku tanecznym. Moim marzeniem jest profesjonalnie tańczyć taniec współczesny ^^


To tyle o moich zainteresowaniach. A jakie są wasze? Podzielcie się w komentarzach ;)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie