I'm not perfect, sorry!

Hej, dzisiaj natknęłam się na świetny post na blogu My Diseased Life na temat akceptacji siebie. Wiele osób boryka się z tym problemem. Ja sama to przeżywałam, zadręczałam się i często płakałam z tego powodu. Ale gdy poszłam do liceum i znalazłam prawdziwych przyjaciół, to wszystko się zmieniło. Dziś nie przejmuję się, że mam oponkę, wory pod o czami czy pryszcze. To jest całkowicie normalne. Nikt nie jest perfekcyjny, każdy z nas jest człowiekiem, nie jakimś idealnym posągiem. Niedoskonałość czyni nas wyjątkowym, więc nie warto przejmować się zbytnio swoim wyglądem, tylko żyć pełnią życia :)Niech każdy, kto przeczyta ten post wstawi na swojego facebooka lub na bloga zdjęcie z podpisem I'm not perfect, sorry. Niech ta idea rozprzestrzeni się w sieci, aby było mniej samobójstw i innych strasznych sytuacji.
I'm not perfect, sorry!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie