Wyzwanie blogowe- Lista rzeczy do zrobienia do końca tego miesiąca.

Cześć, dzisiaj pierwszy dzień wyzwania blogowego na blogu Sen Mai. Dzisiaj mam dla was post z listą rzeczy do zrobienia do końca miesiąca. A więc zaczynamy :)

1. Wyjazd do koleżanki :)
2. Wycieczka rowerowa
3. Nocowanie pod namiotem
4. Zakupy do szkoły
5. Zakupy do internatu (wystrój)
6. Sesja zdjęciowa
7.Zobaczyć spadającą gwiazdę
8. Naprawić gitarę
9. Cieszyć się każdym dniem
10. Zrobić spis marzeń
11. Napisać wiersz
12. Stworzyć swoją playlistę
13. Napisać opowiadanie

Oto moja lista rzeczy do zrobienia :)

Komentarze

  1. Świetny blog. Życzę powodzenia.
    Obserwacja za obserwację? Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stworzyć playlistę - fajowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 12 punkt dla mnie trudny, bo zawsze jak siadam do takiego tworzenia, to wszystkie ulubione piosenki wypadają z głowy :) dobrym rozwiązaniem są Ulubione na youtube ;) wiersz? Aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobić spis marzeń - chyba ja też powinnam to zrobic!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze w sierpniu obiecuję sobie, że będę polować na spadającą gwiazdę, i tak samo - zawsze o tym zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja też kiedyś pisałam wiersze..ale kiedy to było...nawet o tym zapomniałam:/ spanie w namiocie może być fajne:) nie będzie za zimno?

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia. :) Na pewno się uda.
    A co do namiotu - zazdroszczę. Kiedy ja ostatnio biwakowałam? O zgrozo w podstawówce.
    Ile to lat temu... :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie