Kolory życia 1. W mieście

Ostatnio kupiłam sobie notesik. Taki za 6 zł w chińczyku. Zapisuję w nim moje myśli. Niestety, ostatnio były one przygnębiające. Pora to zmienić. Dziś wpadłam na fajną serię Szczypta miłości na blogu Historia pewnego treningu. Zobaczcie koniecznie :)

Mam teraz dla was serię pod tytułem "Kolory życia". Pierwszy post to rzeczy, które można zrobić w mieście:

1. Uśmiechnij się do nieznajomego
2. Powiedz nieznajomemu cześć
3. Rzuć się na szyję pierwszemu znajomemu, jakiego spotkasz
4. Idź do sklepu z odzieżą i spytaj o czekoladę
5. Ubierz się w jak najbardziej jaskrawe i kolorowe rzeczy do szkoły
6. Pomóż nieznajomemu
7. Wyrzuć papierek pozostawiony na poboczu
8. Udawaj obcokrajowca i pytaj się o głupie rzeczy
9. Załóż słuchawki, bez muzyki i zacznij śpiewać
10. Przejdź się swoim miastem inaczej niż normalnie (o innej porze, inną drogą)

Takie rzeczy dodadzą ci pozytywnego kopa na jesienne dni. Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ciekawe rzeczy, jednak nie wyobrażam siebie rzucającego się na pierwszą napotkaną znajomą osobę. Dla takiego tchórza jak ja takie rzeczy są nie wykonalne. :D
    http://swiat-tristisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, zawsze można się przełamać ;) Chciałbyś może wziąć udział w wymianie blogowej ze mną? Bardzo bym się cieszyła, bo lubię Twój sposób pisania :)

      Usuń
  2. W takich chwilach żałuję że nie mieszkam w mieście, bo pomysły są naprawdę świetne!
    Ja w galerii wchodziłam z koleżanką do sklepu z pytaniem: który mamy teraz rok, po długim zastanowieniu sprzedawca odpowiada a my skaczemy i krzyczymy jak najgłośniej juhu udało się po czym uciekamy :D
    I chodząc po tej galerii zwracałyśmy sie do nieznajomych ludzi z tekstem: masz ładne buty, albo zawiąż sznurówki xD Wogóle to pełno kawałów robiłam, one niesamowicie poprawiają humor i dzieki nim aż chce się żyć :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie