Ekspresowe wyzwanie blogowe- 10 rzeczy, które lubię i 10, których nie znoszę


Oto kolejny punkt wyzwania. A więc do dzieła:

10 rzeczy, które lubię 

1. Rolki. Jest to jedna z moich ulubionych form aktywności.
2. Pisać. Pisać wiersze, opowiadania, cokolwiek, po prostu pisać, pisać.
3. Fioletowy. Mój ukochany kolor.

4. Pływanie. Kolejna ulubiona forma aktywności.

5. Evanescence. Mój ukochany zespół. Słucham go na okrągło, jest dobry na wszystko

6. Igrzyska Śmierci. Moja ulubiona książka

7. Oglądać filmy. Jestem kinomaniakiem

8. Lato. Moja ulubiona pora roku :)

9. Moją wieś. Jest cicha i spokojna no i piękna.

10. Czytać książki. To jedno z moich ulubionych zajęć.

10 rzeczy, których nie znoszę

1. Nadmiernej opalenizny
2. Śmierdzących stóp

3. Osób zbytnio zwracających na siebie uwagę i mówiących tylko o sobie

4. Polityki

5. Oliwek

6. Zapachu chloru i wody w nosie na basenie

7. Obcisłych i niewygodnych ubrań
8. Mojego brata :p
9.  Pająków

10. Myszy

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie