Ekspresowe wyzwanie blogowe- Mój typowy dzień

Ostatni punkt blogowego wyzwania. Mój typowy dzień

A więc, wstaję gdzieś między 8 a 9 rano, ścielę łóżko, ogarniam się i jem śniadanie. Potem zazwyczaj siadam do komputera i zaglądam na moje blogi. Następnie wychodzę na dwór (jeżdżę na rolkach, rowerze, spaceruję). Potem jem obiad. Po obiedzie zajmuję się czymś kreatywnym lub rozwijającym (czytam książki, DIY, piszę wiersze) ewentualnie leniuchuję :p. Potem wychodzę "na wieś". Najczęściej chodzę do sklepu na lody. Wracam do domu, jem kolację, jeszcze raz sprawdzam blogi i idę pod prysznic. Po prysznicu kładę się spać.

Tak jest w wakacje. W roku szkolnym rytm dnia dyktuje mi szkoła i internat

6:00- Pobudka. Ogarnięcie się (włosy, ubranie, make up)
6:40- Śniadanie
7:00- Autobus
7:30- Już jestem w szkole. Spisywanie, uczenie się itd
8:00- Początek lekcji
14:00- Koniec lekcji
14:30- Obiad
15:00-16:00- Czas wolny
16:00-18:00- Nauka własna
18:00- Kolacja
18:30- 22:00- Czas wolny +mycie się
22:00- Cisza nocna

Tak wygląda mój typowy dzień w wakacje i w roku szkolnym. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie