Ekspresowe wyzwanie blogowe- mój ulubiony film/książka/album muzyczny

Tematem dzisiejszego posta jest ulubiony album, książka lub film, do którego lubię powracać.

Album muzyczny- Fallen- Evanescence
Jest to jeden z pierwszych albumów grupy Evanescence. Uwielbiam ten zespół za to, że mają niesamowitą energię i za głos Amy Lee. Moje ulubione piosenki to My Immortal, Bring me to life i My heart is broken.



Książka- Alchemik- Paulo Coelho
Ta książka jest cudowna! Dzięki niej odnalazłam siebie, zdałam sobie sprawę z tego co jest najważniejsze. Polecam ją każdemu. (kiedyś wstawię tu jej recenzję)



Film- Uwierz w ducha
Uwielbiam Patrica Swayze. No a film Uwierz w ducha kojarzy mi się z dzieciństwem, a także opowiada piękną historię. Uwielbiam go!



To tyle jeśli chodzi o moje ulubione rzeczy.  Zapraszam do komentowania :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój przepis na udane wakacje :)

Wyzwanie blogowe dzień trzeci: Mała zmiana

Witajcie